×

Potaknite umrežavanje i stvorite doživljaj: 10 inovativnih ideja za ponudu pića na eventima

Bar na događanju više nije samo mjesto za piće i osvježenje – on može biti centar interakcije, doživljaja i brendiranja
100 godina hotela Esplanade
100 godina hotela Esplanade
Foto: Goran Jakuš

Dobar bar, odnosno šank, može biti tiha snaga svakog uspješnog događanja. On ne mora samo služiti piće – može stvarati atmosferu, poticati razgovore, povezivati ljude i ostaviti snažan dojam. Kroz kreativno osmišljene koncepte, barovi postaju centralno mjesto susreta, mjesto koje reflektira identitet eventa i odgovara na potrebe sve zahtjevnijih sudionika.

Organizatori događanja u Bosni i Hercegovini sve više prepoznaju potencijal inovativnih barskih postava. Bilo da se radi o korporativnom okupljanju, konferenciji, svečanoj večeri ili festivalu, pravi bar koncept može podići kvalitetu eventa, potaknuti umrežavanje i ostaviti upečatljiv dojam. Donosimo deset ideja koje kombiniraju funkcionalnost, kreativnost i iskustvo.

1. Brendirani šank – spoj zabave i promocije

Šank postaje produžetak identiteta brenda. Logotipi, slogani, personalizirani kokteli i digitalni prikazi omogućuju istovremeno posluživanje pića i snažnu promociju. Osim što privlači pažnju, ovakav bar poziva na fotografiranje i dijeljenje sadržaja na društvenim mrežama. Izvrsna prilika za sponzore, ali i za organizatore koji žele ostaviti profesionalan dojam.

100 godina hotela Esplanade, Photo: Mario Poje

2. Mini barovi iznenađenja – mali bar, veliko iskustvo

Postavljanjem skrivenih mini barova na neobičnim mjestima – u starim kovčezima, drvenim sanducima ili iza kulisa – stvarate element iznenađenja. Ovi barovi postaju atrakcija i poziv na istraživanje prostora. Sjajno funkcioniraju na većim eventima, festivalima ili tematskim okupljanjima.

3. Martini i koktel barovi – klasika s potpisom

Zapošljavanje iskusnog miksologa koji uživo priprema koktele donosi dozu luksuza i personalizacije. Gosti sami biraju sastojke, gledaju pripremu i ulaze u razgovor s barmenom – i jedni s drugima. Klasična „martini“ postava s elegantnim čašama i detaljima poput maslina ili citrusnih korica pruža dojam VIP iskustva.

100 godina Esplanade; Photo: Bruno Fantulin

4. DIY stanice – uključite goste u akciju

Samoposlužni šankovi s dozatorima i receptima omogućuju gostima da sami kreiraju svoje piće. Ovakav pristup ne samo da smanjuje gužve, već potiče interakciju i neformalne razgovore. Uz malo kreativnosti, DIY stanica može postati pravo društveno žarište.

5. Francuska kula – spektakl u čašama

Staklene kule, najčešće korištene za šampanjac, mogu se prilagoditi i za druge napitke. Vizualno su impresivne i idealne za svečane trenutke, kao što su nazdravljanja ili otvaranja događanja. Ova postava može funkcionirati kao samoposlužna stanica, ali i kao fotogenična pozadina za društvene mreže.

6. Beer bath – ležerno i učinkovito

Velike kade napunjene ledom i bocama pića nude brz, praktičan i zabavan način posluživanja. Gosti se sami poslužuju, što smanjuje čekanje i stvara opuštenu atmosferu. Idealno za team buildinge, piknike ili casual networking evente.

Beer bath; Photo: Pixabay

7. Kava i smoothie bar – energija za svaki dio dana

Jutarnje konferencije, poslovni doručci i wellness događanja dobit će dodatnu vrijednost uz mobilne barove s ponudom vrhunske kave, biljnih napitaka i svježih smoothieja. Ponuda može uključivati i opcije za vegane, osobe s intolerancijama i ljubitelje zdravog životnog stila.

8. Hodajući barovi – piće u pokretu

Hostese i domaćini s tzv. "drink suknjama" donose piće direktno do gosta. Ovaj koncept stvara pokretnu interakciju i omogućuje posluživanje bez stvaranja gužvi. Uz dodatni vizualni efekt i tematsku prilagodbu, hodajući barovi postaju dio zabave i animacije.

9. Mobilni i pametni šankovi – fleksibilnost na kotačima

Šankovi koji se mogu pomicati unutar prostora ili koji uključuju tehnologiju (npr. tableti za narudžbu, digitalne igre, interaktivne reklame) omogućuju prilagodbu tijeku događanja. Ovaj koncept idealan je za evente na otvorenom, veće konferencije i prostore u kojima je potrebna maksimalna fleksibilnost.

Julius Meinl coffee truck; Photo: Costi

10. Kombinacija više barova – raznolikost na dohvat ruke

Ako imate veći broj sudionika, kombinirajte glavne barove s manjim samoposlužnim stanicama ili mobilnim punktovima. Time se smanjuju redovi, gosti se slobodnije kreću, a različite potrebe i ukusi lakše zadovoljavaju. Raznolikost ponude povećava zadovoljstvo i doprinosi boljoj dinamici događanja.

Zanimljiv, interaktivan i zabavan kutak s pićem na eventu je alat za angažman i povezivanje sudionika koji ostavlja dojam. S pravim konceptom, može postati mjesto gdje se sklapaju poznanstva, kreiraju uspomene i jača identitet vašeg događanja. Bez obzira želite li sofisticiranu lounge zonu, interaktivno iskustvo ili brendiranu platformu – mogućnosti su brojne, a dobar doživljaj zajamčen.