Završio je IBTM Barcelona 2024
Završila je jedan od najznačajnijih svjetskih kongresnih burzi koja se već 20 godina održava u Barceloni, a ove je godine održana od 19. do 21. studenog
ICCA kongres: Kongresna industrija jača nego ikad, poslovna događanja imaju moć mijenjanja svijeta
Održan je 63. Svjetski ICCA Kongres u Abbu Dhabiju ističući važnost kreativnih formata i tehnoloških inovacija za budućnost industrije poslovnih događanja
Edukacija Hrvatske udruge kongresnih profesionalaca u Zadru: gastronomija kao ključ uspješnih poslovnih događanja
U organizaciji Hrvatske udruge profesionalaca kongresnog turizma (HUPKT), u Zadru je održana izvrsna edukacija koja je naglasila ključnu ulogu gastronomije u kreiranju vrhunskih poslovnih evenata
U Mostaru predstavljen portal PoslovniTurizam.ba: novi korak za unapređenje poslovnog turizma u Hercegovini
Predstavnici kongresne industrije razgovarali su o mogućnostima i prilikama za bolje pozicioniranje Mostara i regije Hercegovina za poslovne evente.
Poslovni turizam u Mostaru i Hercegovini - veliki potencijal koji treba iskoristiti
Nakon predstavljanja u Sarajevu, portal PoslovniTurizam.com predstavio se kroz zanimljivu panel diskusiju i u Mostaru, istaknuvši njegove predispozicije za razvoj ponude poslovnog turizma
Panel diskusija „Razvoj poslovnog turizma u regiji Hercegovina“
Panel diskusija je prilika za predstavljanje portala PoslovniTurizam.ba/BH-meetings.com predstavnicima kongresnog turizma u regiji Hercegovina
Pećina Vjetrenica uvrštena postala dio svjetske baštine UNESCO-a
Bosna i Hercegovina ponosno se može pohvaliti novim priznanjem, pećina Vjetrenica službeno je uvrštena na Popis svjetske baštine UNESCO-a!
Turistički stručnjaci BiH: Imamo odlične preduvjete koje sada treba sustavno iskoristiti za razvoj poslovnog turizma
Predstavnici turističke i hotelske industrije te poslovne i akademske zajednice ističu brojne prednosti BiH kao MICE destinacije, ali i korake koje je potrebno poduzeti da ih se kvalitetno iskoristi
Poslovni turizam u začetku, za daljnji razvoj potrebna infrastruktura i marketing
Poslovni turizam u Bosni i Hercegovini se polako razvija, a za značajniji zamah neophodna je institucionalna podrška, razvoj infrastrukture i brendiranje BiH kao top destinacije za ovu vrstu turizma