×

Pet razloga zašto koristiti besplatnu uslugu Event asistent prilikom organizacije evenata

PoslovniTurizam.ba nudi jedinstvenu uslugu Event asistent koja organizatorima evenata omogućuje simultano slanje jednog upita na više kongresnih i event prostora u Bosni i Hercegovini
Event asistent
Event asistent

Planiranje i organizacija poslovnih evenata može biti izazovan proces koji zahtijeva precizno upravljanje detaljima i koordinaciju različitih elemenata. U današnjem digitalnom dobu, alati za olakšavanje organizacije evenata postaju neizostavni za profesionalce u kongresnoj industriji. Jedan od takvih alata je Event asistent na portalu PoslovniTurizam.ba pomoću kojeg možete ubrzati početni korak odabira destinacije i lokacije održavanja vašeg eventa. Nudi brojne prednosti koje mogu značajno poboljšati, ubrzati i olakšati proces planiranja.
1. Sve na jednom mjestuPrilikom organizacije poslovnog eventa važno je osigurati kvalitetnu dvoranu, a jednako važna je i razina tehničke opremljenosti dvorane. Sudionicima koji dolaze iz drugih destinacija potrebno je osigurati adekvatan smještaj, a tijekom samog održavanja eventa, pauze za kavu, ručak, večeru i sl.

U online obrascu Event asistent možete potražiti ponudu za sve ove elemente jednim upitom. Naime, prilikom ispunjavanja obrasca sami upisujete/odabirete koliki kapacitet i broj dvorana trebate, treba li vam i kakav smještaj za sudionike, koja je poželjna oprema u dvorani, potreba za dodatnim uslugama poput cateringa, foto i video snimanja i sl. Na kraju upitnika odabirete regiju i destinaciju, a od ponuđenih hotela i event prostora koji odgovaraju vašim kriterijima možete odabrati one koje preferirate.
2. Ušteda vremenaEvent asistent nudi neprocjenjivu uštedu vremena. Jednom kad popunite obrazac sa svime što vam treba za vaš event, on se šalje na sve željene adrese. Odnosno, na adrese svih hotela ili event prostora u Bosni i Hercegovini koje ste prilikom popunjavanja obrasca odabrali. Ukoliko niste sigurni koja lokacija je optimalna za Vaš event, tim PoslovnogTurizma rado će Vas usmjeriti i pomoći svojim savjetima pronaći najbolju opciju u skladu s onim što trebate. Vrlo brzo nakon slanja upita kroz platformu Event asistent krenut ćete dobivati ponude od strane odabranih dobavljača, koje ćete moći usporediti i na kraju procesa odabrati najbolju ponudu.

Vi tako imate priliku baviti se važnijim poslovima, poput kreiranja inspirativnog sadržaja za vaš event, a ponude svih lokacija stižu na vašu adresu u najkraćem mogućem vremenu. Bez potrebe za kontaktiranjem svakog pojedinačnog objekta možete usporediti njihove ponude i odlučiti koja vam najviše odgovara.
3. Brzina i jednostavnostObrazac Event asistent nudi jednostavno i intuitivno radno okruženje na web stranici koje osigurava korisnicima da lako unesu sve potrebne informacije o svom eventu. Osim same destinacije i lokacije, nudi korisniku mogućnost odabira i najsitnijih detalja vezanih uz sami event – od noćenja i vrsta soba, do vrste mikrofona i ostale tehničke opreme u dvorani, preko dodatnih usluga, sve do cateringa. Što detaljnije popunite obrazac, to će ponuda dobavljača/objekta biti konkretnija i točnija.
4. Profesionalna podrškaIza portala PoslovniTurizam.ba stoji tim stručnjaka s višegodišnjim iskustvom u organizaciji poslovnih evenata i rješavanja sličnih upita. Stoga korisnici usluge Event asistent mogu računati na profesionalnu podršku i pomoć pri rješavanju bilo kakvih poteškoća ili nedoumica tijekom slanja upita. Stručni tim stoji na raspolaganju putem e-pošte ili telefona, a pobrinut će se i da vaš upit stigne na pravu adresu te da svoje ponude dobijete u najkraćem mogućem roku.
5. Potpuno besplatna uslugaNa posljetku, ali ne manje važno, usluga Event asistenta je potpuno besplatna za organizatore evenata! Korisnici mogu iskoristiti sve funkcionalnosti alata, kao i dodatnu podršku bez ikakvih troškova, što ih oslobađa dodatnih financijskih opterećenja i osigurava više vremena za sami event.

Event Asistent na portalu PoslovniTurizam.ba pruža brojne prednosti za organizatore evenata, uključujući brzinu, jednostavnost, profesionalnu podršku i potpuno besplatnu uslugu. Za sve one koji se bave organizacijom poslovnih evenata, korištenje ovog alata može značajno olakšati početnu fazu procesa planiranja i rezultirati odabirom najbolje lokacije za vaš event.

Osim toga, na portalu PoslovniTurizam.ba možete pronaći cijeli niz drugih informacija o organizaciji evenata, kao što su specijalizirane event agencije, opise i detalje o pojedinim destinacijama Bosne i Hercegovine te vijesti iz turizma, korisne savjete i zanimljive intervjue s dionicima kongresne industrije.