
Sarajevo Film Festival - platforma za susrete, inovacije i partnerstva
Manifestacija je posvećena autohtonim hercegovačkim sortama žilavki i blatini koju je izlagalo preko 30 vinara iz Bosne i Hercegovine. Festival je u fokus stavio važnost prezentacije lokalne proizvodnje naspram masovne konzumacije.
Edukacija kao temelj vinske kulture
Manifestacija je započela tečajem somelijerstva održanim pod vodstvom Dražana Dennisa Šunjića, certificiranog po WSET programu. Program su organizirali Udruga BLAŽ i Sveučilište u Mostaru, a okupio je oko 30 polaznika koji su stekli osnovna znanja o vinima, pravilnom konzumiranju i sljubljivanju s hranom.
Festivali kao pokretači poslovnog turizma: od Istre do Hercegovine
Destinacije koje razvijaju poslovni turizam sve više prepoznaju festivale kao snažan alat promocije jer oni, osim predstavljanja industrije poput vina ili gastronomije, pozicioniraju samu destinaciju kao mjesto susreta i stvaranja poslovnih prilika. Tako je Istra zahvaljujući festivalima poput Vinistre izgradila reputaciju vrhunske vinske regije i postala prepoznatljivo odredište za poslovne posjetitelje i investitore, dok Hercegovina kroz festival BLAŽ Enology i druge vinske festivale tijekom godine, gradi svoj identitet u poslovnom turizmu, privlači stručnjake i investitore te jača prepoznatljivost regije kao vinske destinacije s potencijalom na međunarodnom tržištu.