
Druženje članova HUPKT-a - vino, priča i fotografija u službi uspješnog eventa

Najveće izdanje kongresne burze IMEX America do sada održano je od 7. do 9. listopada u Las Vegasu, okupivši više od 17.000 sudionika iz cijelog svijeta. Ova vodeća svjetska platforma za poslovne susrete, kongrese i incentive putovanja ponovno je potvrdila svoju ključnu ulogu u povezivanju profesionalaca iz MICE industrije.
Sajamski prostor bio je najveći u povijesti manifestacije, a broj kupaca dosegao je 6.000, od kojih je 4.700 bilo „hosted buyers“ – profesionalaca koji donose konkretne poslovne odluke. Tijekom tri dana održano je više od 90.000 sastanaka, od čega 77.000 unaprijed dogovorenih susreta.

Mjesto gdje se gradi povjerenje i ostvaruje ROI
Sudionici su i ove godine istaknuli izniman povrat ulaganja i konkretne poslovne rezultate koje donosi sudjelovanje na IMEX-u. Očekivanja su premašena na svim razinama – od broja sastanaka do kvalitete kontakata i sklopljenih suradnji.
U atmosferi dinamičnih sastanaka i spontano uspostavljenih partnerstava pokazalo se koliko je susret uživo i dalje nezamjenjiv u poslovnom svijetu. Povjerenje koje se gradi licem u lice danas ima veću težinu nego ikad – prema istraživanju Freeman Group, 84 % ispitanika najviše vjeruje upravo događanjima uživo, a među mlađim generacijama taj broj raste na čak 92 %.

Edukacija kao srce događanja
Uz poslovne sastanke, IMEX America je i ove godine ponudio iznimno bogat edukativni program s više od 250 stručnih sesija u devet tematskih kategorija.
Program Smart Monday, koji se tradicionalno održava dan prije službenog otvaranja, okupio je stotine profesionalaca željnih novih znanja o trendovima u organizaciji događanja, tehnologiji, vodstvu i održivosti.
Posebno su se izdvojile teme o autentičnom vodstvu, važnosti mentalnog zdravlja te izgradnji zajednica unutar evenata. Stručnjaci su istaknuli da su današnji sudionici sve više u potrazi za smislenim povezivanjem, a ne samo za klasičnim networkingom.
Veliku pažnju privukle su i radionice o AI alatima u prodaji i marketingu, dizajnu iskustvenih događanja temeljenih na pričanju priča (storytelling) te pravnim izazovima u industriji – od međunarodnih regulativa do etičkih pitanja.

Dodatni sadržaji i doživljaji izvan dvorane
Uz glavni izložbeni i edukativni program, sudionici su mogli sudjelovati u brojnim aktivacijama, CSR inicijativama, wellness izazovima i sportskim aktivnostima, poput tradicionalne „Sunrise run“ utrke u zoru.
Takvi sadržaji dodatno potiču zajedništvo i osjećaj pripadnosti globalnoj zajednici MICE profesionalaca, stvarajući uspomene i veze koje traju i nakon završetka događanja.

Hrvatska među sudionicima svjetske kongresno-incentive scene
Na IMEX America 2025 je bila zastupljena i Hrvatska, kroz zajednički nastup Kongresnih ureda Turističke zajednice grada Dubrovnika i Turističke zajednice grada Zagreba, uz sudjelovanje ukupno deset hrvatskih izlagača iz hotelskog i DMC (destinacijske menadžment kompanije) sektora.
Njihova prisutnost na jednom od najvažnijih svjetskih okupljanja poslovnih događanja ima izniman značaj za promociju Hrvatske kao atraktivne i konkurentne destinacije u međunarodnom MICE okruženju. Takvi nastupi omogućuju domaćim partnerima izravno povezivanje s globalnim kupcima, predstavljanje novih kongresnih kapaciteta te pozicioniranje Hrvatske kao zemlje koja kombinira visoku razinu profesionalnosti s autentičnim doživljajem destinacije.
Pogled u budućnost
IMEX America ne pokazuje znakove usporavanja – najavljeno je da će se burza nastaviti održavati u Mandalay Bay centru u Las Vegasu do 2030. godine, uz dugoročna partnerstva s vodećim svjetskim organizacijama u industriji.
Ova vijest potvrđuje stabilnost i rast sektora poslovnih događanja, ali i otvara prostor za još snažnije uključivanje destinacija poput Bosne i Hercegovine u globalne tokove MICE industrije.