×

Razglednica Mostara kao inspiracija za poslovne susrete

Turistička zajednica Grada Mostara, u suradnji s Foto klubom Mostar, okončala je natječaj za najbolju razglednicu grada Mostara
gOLDen bridge
gOLDen bridge
Foto: Sead Šašivarević

Stručno povjerenstvo koje su činili Alica Jakirović, umjetnik, Marin Margeta ispred Foto klub Mostar i Katarina Marijanović ispred Turističke zajednice Grada Mostara ocijenilo je pristigle radove i odabralo tri najbolje fotografije koje će biti tiskane kao razglednice.

Prvo mjesto osvojio je fotograf Sead Šašivarević za fotografiju ‘’gOLDen bridge’’, dojmljivu pejzažnu kompoziciju s prikazom Starog mosta u Mostaru, koja donosi savršen spoj arhitektonske veličanstvenosti i prirodne tišine. Drugo mjesto pripalo je Ivanu Kelavi za fotografiju naziva ‘’Mostarska jutra’’, kompoziciju koja predstavlja izuzetno ostvarenje u kojem su forma, svjetlost i atmosfera spojeni u gotovo meditativnu cjelinu. Centralni motiv – Stari most u Mostaru – prikazan je s osobitom pažnjom prema proporcijama, ritmu linija i odnosima između arhitekture i prirode. Treću nagradu, prema mišljenju stručnog povjerenstva, osvojila je Emira Tipura, autorica koja na fotografiji ‘’Emina’’, pažljivo oblikuje ne samo kadar nego i duh vremena, prostora i poezije.

Pobjednici Sead Šašivarević, Emira Tipura, Ivan Kelava

Razglednica Mostara – sa svojom simbolikom, estetikom i emocionalnim nabojem – može biti moćan alat u poslovnom turizmu ukoliko se koristi kreativno i strateški.

Pet prijedloga za korištenje razglednice u svrhu poslovnog turizma

1. Razglednica kao pozivnica za poslovni event

Umjesto klasične email pozivnice – organizatori mogu poslati sudionicima fizičku razglednicu iz Mostara s pozivom na konferenciju, forum ili poslovni event. Ovakva pozivnica se izdvaja, izaziva pažnju i stvara dojam ekskluzivnosti.

Ivan Kelava: Mostarska jutra

2. Uvod u destinaciju

Razglednica može biti dio paketa dobrodošliced za poslovne goste – uz vodič, suvenir i lokalni proizvod. Kratki tekst na poleđini može ponuditi:

  • Zanimljivost o Mostaru
  • QR kod koji vodi na video, vodič ili aplikaciju
  • Inspiraciju za slobodno vrijeme nakon konferencije

3. Interaktivna razglednica za promociju na društvenim mrežama

Razglednice s kreativnim dizajnom mogu se koristiti na eventima kao:

  • Foto kutak (razglednica u pozadini)
  • Digitalna razglednica s AR (augmented reality) elementima

4. Poseban dar za VIP goste ili govornike

Ograničeno izdanje razglednica (npr. umjetničke fotografije Mostara, ilustracije, dizajn s lokalnim motivima) mogu biti elegantan dar s personaliziranom porukom. Uz grafičku pripremu ručno rađene omotnice, postaje autentičan poklon.

Emira Tipura: Emina

5. Suvenir s porukom – personalizirana zahvalnica

Nakon poslovnog eventa (konferencije, B2B susreta, inspection trip-a i dr.), organizatori mogu poslati razglednicu Mostara kao personaliziranu zahvalnicu sudionicima. Time se:

  • Ostavlja emocionalni trag na sudionike
  • Potiče nostalgija i povezanost s destinacijom
  • Gradi pozitivna percepcija destinacije

Kroz umjetnički natječaj za izbor razglednice Mostara, Turistička zajednica slavi bogatu vizualnu i kulturnu baštinu i otvara prostor za nove načine promocije destinacije. Razglednica u ovom slučaju postaje inovativan alat za storytelling i stvaranje emotivne veze s poslovnim gostima. U vremenu kada iskustvo destinacije traži osobnu notu kreativni i pažljivo osmišljeni vizualni elementi mogu imati veliku vrijednost – kako u promociji, tako i u jačanju imidža Mostara kao autentične i sofisticirane MICE destinacije. 

Za korištenje autorskih fotografija u poslovne svrhe organizatori poslovnih evenata mogu se javiti direktno autorima fotografija.