
Mostar City Pass - nova turistička kartica za uštede i jedinstveni doživljaj Mostara
Stručno povjerenstvo koje su činili Alica Jakirović, umjetnik, Marin Margeta ispred Foto klub Mostar i Katarina Marijanović ispred Turističke zajednice Grada Mostara ocijenilo je pristigle radove i odabralo tri najbolje fotografije koje će biti tiskane kao razglednice.
Prvo mjesto osvojio je fotograf Sead Šašivarević za fotografiju ‘’gOLDen bridge’’, dojmljivu pejzažnu kompoziciju s prikazom Starog mosta u Mostaru, koja donosi savršen spoj arhitektonske veličanstvenosti i prirodne tišine. Drugo mjesto pripalo je Ivanu Kelavi za fotografiju naziva ‘’Mostarska jutra’’, kompoziciju koja predstavlja izuzetno ostvarenje u kojem su forma, svjetlost i atmosfera spojeni u gotovo meditativnu cjelinu. Centralni motiv – Stari most u Mostaru – prikazan je s osobitom pažnjom prema proporcijama, ritmu linija i odnosima između arhitekture i prirode. Treću nagradu, prema mišljenju stručnog povjerenstva, osvojila je Emira Tipura, autorica koja na fotografiji ‘’Emina’’, pažljivo oblikuje ne samo kadar nego i duh vremena, prostora i poezije.
Razglednica Mostara – sa svojom simbolikom, estetikom i emocionalnim nabojem – može biti moćan alat u poslovnom turizmu ukoliko se koristi kreativno i strateški.
Pet prijedloga za korištenje razglednice u svrhu poslovnog turizma
1. Razglednica kao pozivnica za poslovni event
Umjesto klasične email pozivnice – organizatori mogu poslati sudionicima fizičku razglednicu iz Mostara s pozivom na konferenciju, forum ili poslovni event. Ovakva pozivnica se izdvaja, izaziva pažnju i stvara dojam ekskluzivnosti.
2. Uvod u destinaciju
Razglednica može biti dio paketa dobrodošliced za poslovne goste – uz vodič, suvenir i lokalni proizvod. Kratki tekst na poleđini može ponuditi:
3. Interaktivna razglednica za promociju na društvenim mrežama
Razglednice s kreativnim dizajnom mogu se koristiti na eventima kao:
4. Poseban dar za VIP goste ili govornike
Ograničeno izdanje razglednica (npr. umjetničke fotografije Mostara, ilustracije, dizajn s lokalnim motivima) mogu biti elegantan dar s personaliziranom porukom. Uz grafičku pripremu ručno rađene omotnice, postaje autentičan poklon.
5. Suvenir s porukom – personalizirana zahvalnica
Nakon poslovnog eventa (konferencije, B2B susreta, inspection trip-a i dr.), organizatori mogu poslati razglednicu Mostara kao personaliziranu zahvalnicu sudionicima. Time se:
Kroz umjetnički natječaj za izbor razglednice Mostara, Turistička zajednica slavi bogatu vizualnu i kulturnu baštinu i otvara prostor za nove načine promocije destinacije. Razglednica u ovom slučaju postaje inovativan alat za storytelling i stvaranje emotivne veze s poslovnim gostima. U vremenu kada iskustvo destinacije traži osobnu notu kreativni i pažljivo osmišljeni vizualni elementi mogu imati veliku vrijednost – kako u promociji, tako i u jačanju imidža Mostara kao autentične i sofisticirane MICE destinacije.
Za korištenje autorskih fotografija u poslovne svrhe organizatori poslovnih evenata mogu se javiti direktno autorima fotografija.